27 Haziran 2013 Perşembe

Silgimin İntikamı

Sonunda kendime "Benim bir bloğum var!" dedim  ve sana koştum geldim. Ve ta ta ta tadam işte buradayım.


 İlk başta söylemek istediğim; son haftalarda tüm şanssızlıkları kendime çekiyor gibiyim aslında bu daha önceye gidiyor. 

Benim 11.sınıfta bir silgim vardı. Ben bunu okulda kaybediyordum. 2 gün sonra odamda buluyordum. Akşam yere düşen silgimi almaya üşenirdim sabah çantamı hazırlarken düzenlerim derdim ve sabah uyandığımda ne göreyim yatağımın altına düşmüş olan silgi sabah masamın üzerinde ve bana el sallıyor. Deli ya da şizofren değilim yahu bence o silgide bir bokluk vardı. Büyülü ya da lanetli olabilirdi. Ya da sorun silgide değil aslında benim odamda da olabilir. Manyak bir hayalet peşime takılmış olabilirdi neyse atlattım o silgi trajedisini tabi. Silgiyi bir daha görmediğimde tavrım aynen böyle oldu.


Geçen gün odamda ders çalışıyorum(yine) lambanın voltajı gidip gidip geliyor. Dedim aha sıçtım,silgin öc almaya geldi. 


Bir akşam odamda bilgisayarın başına oturmuş "The Walking Dead" izliyorum. Hani dizide de öyle bir yere gelmişim ki bir yerden zombi fırlıcak diye tetikte bekliyorum. Böyle pür dikkat bir şekilde. Ben zombi beklerken odamdaki lamba patlıyor sesli bir şekilde. Bildiğiniz ömrümden ömür gitti. 


Ertesi sabahta odamda ütü yapmaya uğraşırken ütüden duman çıkmaya başladı. Patlattım bildiğiniz ütüyü. Sağa sola vuruyorum ütüyü sanki ben oraya buraya çarpınca geçicek mal mıyım neyim. 


Oturup peşime olağanüstü bir yaratık düşse ve bu bir hayalet olsa büyük ihtimal benim hayaletimin böyle bir şey olacağını düşünürsek bu fikri eledim. 


Aze benim elektronik eşya düşmanı olduğumu düşünüyor. Vallahi düşman değilim ya seviyorum ben elektronik aletleri. Bence uzaylılar benimle iletişime geçmeye çalışıyorlar. Siz anca oturun facebookta popüler olmaya çalışın, neyse öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder