27 Haziran 2013 Perşembe

Best Friends For…Never?

Merhaba sevgili cancazım bloğum ve bu yazıyı okuyanlar. Öncelikle bu yazım tam bir itiraf olacak çünkü kendimle bir an önce barışmalı bir şeyleri kabullenmeyi ve aşmayı öğrenmeliyim. Bok çukurunda yüzüp durmak neye yarar? HIH?:


İlk itirafım ne olabilir? Tabii ki gönül yarası. Evet benim 18.Temmuz.2011 yılında tanıştığım biri vardı. Ben bu kişiyle sadece yazıştım. Ne görüştük ne de birbirimizin sesini duyduk. Bizim ki mektup arkadaşlığı gibi bir şeydi. Bütün yaz dönemi boyunca konuştuk. Her gün konuştuk. HER GÜN BÖYLEYDİM;


Biz çok uzun bir süre konuştuk ta ki ben onu sevdiğimi anlayana kadar. Tabi bunu anladığımda iş işten geçmiş gibi bir şeydi. Farklı zamanlarda birbirimizi sevmiş olmamız ise tam bir fiyaskoydu. Uzun süre unutamadım onu, hala unuttuğum söylenemez aklıma gelir hüzünlenirim. Bazı günler uyuyamam,canım sıkılır böyle OLURUM;


Sonra uyuyamam kalkarım mutfağa giderim. Bir köşeye ilişir, mal mal tıkınırım. Ama içimden bunları yapmak GELİR:

Aşık olmak çok zor iş arkadaşlar. Hele ilk aşksa dahada zor. Çift halinde gezen kişileri görünce tepkim bu OLUYOR:

  • Şimdi gelelim ikinci itirafıma. Ben kimseyi artık sevgili gözüyle bakıp sevemiyorum. Herkes arkadaşım. Erkeklerle takılmayı seviyorum mesela. Bir çok erkek arkadaşım vardır. Konuşur,gülüşür, eğlenirim. Kız arkadaşlarımla eğlendiğimizden daha çok eğleniyorum onların yanında mesela. Ben kızların yanında rahat davranamam. Erkekler rahat insanlar. Ben onların yanında baya baya daha rahatım. Aynen böyle OLURUM:


Çoğu erkek arkadaşım benim rahatlığımdan etkilenir. Benden hoşlanmaya başlar. Sonra hop bir sevgili olalım konuşmaları gelir karşıma. İşte böyle olunca ben kimseyle yakınlaşamıyorum. O beni seviyor ben onu arkadaşım olarak seviyorum falan olmuyor yani. Ben üzülüyorum. Suçluluk duyuyorum belki ben öyle rahat davranmasaydım böyle olmazdı. Ben çok çabuk samimi olup çok çabuktan soğuyan bir insanım. Bu aşk meşk işlerinden sonra konuşasım gelmiyor o kişiyle. Çoğu arkadaşımı da böyle kaybetmişimdir belki. Bazen o kadar çok canımı sıkar ki bu konuda kafayı sıyırcak konuma gelir böyle OLURUM:

O yüzden beni bu duruma düşürmeyin. Sevin ama söylemeyin bari. Mutlu olayım gene koşup geleyim abuk şeyler yapayım. Gün içinde yaptığım salaklıkları anlatayım. Sevmediğim insanlara birlikte küfür edelim. Birlikte olalım,birlikte eğlenelim ama bana beni sevdiğinizi söylemeyin. Sonra ben böyle oluyorum herkese KARŞI;

Neyse canlarım itiraflarım şimdilik böyle. Biliyorum sıkıcı bir yazı oldu ama benim için önemliydi. Okuyun da ders alın terbiyesizler! VE:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder