27 Haziran 2013 Perşembe

Bir Şey Yapmalı Ya ...


Genelde monotonluk beni pek etkilemez, hatta monotonluğu severim diyebilirim. Monotonluk yaşamın doğasında var. Sürekli yeni bir şeyler olmasını bekleyemezsin. “Değişmeyen tek şey, değişimin kendisidir” olayı ufak bir sanatsal abartı yanı. Ama bu aralar monotonluktan cidden sıkılmış durumdayım. Şöyle heyecanlı bir şeyler yapmak lazım.
Aklıma ilk gelen şey bir otel bulup 5. katından havuza atlamak oldu. Ama ülkenin durumu içler acısı. Uygun standartlara sahip otel fiyatları 150 USD civarında. Türk Lirası da değil lan, direkt Dolar… Ama bende o kadar para yok tabii… Öğrenci insanız sonuçta.
O yüzden dedim aynı heyecana, daha ucuz bir şey? Belki “bungee jumping” olabilir diye düşündüm; ama onu da bulmak zor. Bu durumda ayağıma don lastiği bağlayıp kendimi balkondan aşağı atmam gerekecek. Bunda ise başka bir engel var: 35-40 metreyi karşılayacak kadar don lastiği bulamadım. 5-10 metrede tıkanıyor…
Böylece üçüncü bir seçeneğe yöneldim: Bu aralar kafama don takıp sokakta koşmayı planlıyorum. Tabii bunda da “mahalleliler” tarafından linç edilme riski var. Ama olsun, buna değer… Hayatımda büyük bir heyecan ve eğlence boşluğu oluştu ne de olsa…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder