27 Haziran 2013 Perşembe

Dershane Günlükleri


Yemin ediyorum istisnasız her gün "Tamam lan bak bugün yazacağım bloğuma" diyorum. Diyorum diyorum ama demekle olmuyor arkadaşlar. Hayata küstüm bloğuma yazamadığım için. Bir de annem gelip "Unut bloğunu bu sene,ders çalışacaksın." demez mi? İçim bir sıkıldı bir sıkıldı eve geliyorum bilgisayar bana,ben bilgisayara ağlamaklı bakışlar atıyoruz. Zaten asosyalim iyice dibe vurdum.


Dershanemi anlatacağım size. Çünkü bloğuma konu olacak kadar olaylar yaşadım dershanede. Aslında benim dershanem çok iyi, çok da seviyorum ama içindekiler salak. Yani sınıfın %88'i salak, %22'lik dilimde de ben varım zaten. Evet "I'm King!" 


Dershanedeki sınıfımda önündeki ve arkasındaki insanlara maydanoz olan biri var ve ben onun kurbanlarındanım çünkü çocuğun önünde oturuyorum. İşte geçen gün dershaneden çıktım. Durağa yürüyorum. Bir baktım o oğlan biraz ilerimde yürüyor. Beni görmedi tabi daha. Saatime baktım böyle giderse kaçıracağım otobüsü. Hızlı hızlı geçtim yanından. Bir yandan da kafam yerde içimden de "Allah'ım ne olur selam vermesin. N'olur?"  diyorum. Şansıma tüküreyim ki arkamdan "Hoopp,şşşş,hoooo" tarzı seslenişler duyuyorum. Durdum aptal bir gülümsemeyle döndüm çocuğa. İşte "Niye selam vermiyorsun?" dedi. İçimden;
"Eşşeğin zikinden dolayı" demek geldiyse de diyemedim. Dürüst olayım dedim ve pat diye söyleyiverdim:
"Ben böyleyim işte çok konuşmadığım, yakın olmadığım, naber,nasılsından öte muhabbet kuramadığım insanlara selam vermiyorum ya da onların selam vermesini bekliyorum." dedim. Sonra da derin bir oh çektim. Hı peki gibisinden de bir cevap aldım. Anlamasını beklemiyordum zaten ama artık gördüğü her yerde selam veriyor. 



Ah bir de dershanede kişilerin başarılarına göre sınıflar var. Mesela eşit ağırlık grubu 4 sınıf. TM4 sınıfı çoğunlukla bir boktan çakmayanların olduğu bir sınıf. Ben TM2'den TM3'e düştüm maalesef. Böyle bir ezik kompleksi oluştu bende. TM2 sınıfının bulunduğu kata çıkamıyorum. Çıktığımda kimse görmesin,konuşmasın benimle diye kafam eğik ya da telefonla konuşuyor gibi geçiyorum falan. Teneffüslerde habire soru falan çözüyorum. Sınıftakiler ve yan sınıftakiler hala lay lay lom havasındalar. Bir de hani TM3'teyiz diye gurur duymalar,kendilerini pohpohlamalar.  Lan neyin kafasıdır bu? Bir boktan çakmadığınız için size madalya vereceklerini mi sanıyorsunuz? 



Bir başka olayda sınıftaki klima. Allah o klimayı oraya monta eden o insanı nezle etsin! Klimayı ve aynı anda camı açan tek geri zekalı sınıf, benim sınıfımdaki insancıklardır herhalde. Neyse açıyorlar sınıf 10 dakika içinde Sibirya oluyor. Bir Allah'ın kulu da kapatın demiyor.  Hele benim sağ tarafıma klimanın havası çarpıyor,sol tarafım ekvator misali acayip bir şey oldum. Kapatın diyorum kapatıyorlar sonra bir bakmışım Balçovalı sürtük kızın teki tekrar açıyor. IRISPI! 


Allah'ım ya beni bir üst sınıfa gönder ya da sınıftaki geri zekalılar eşeğin götüne kaçıp yok olsunlar. Çok şey mi istiyorum hı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder