27 Haziran 2013 Perşembe

Artı ve Eksi

Yaz tatilim için okul boyunca tonlarca plan yaparım. Tatil yakınlaştığında ise elimde planlarımdan bir kaçı kaldı. Yaz tatilim için planlarım şunlardı;
  • Bir iş bulup tatilimin ilk 1 ayı çalışacaktım
  • Sonraki 1 ayımda çalışıp kazandığım parayı harcayacaktım ve tatil yapacaktım
  • Ağustos ayında zaten dershanem başlıyor bol bol ineklerim diyordum.
İşte her genç gibi hayallerimin peşinden koştum. Şuana kadar gerçekleştirebildiklerim ;

  • Bir iş buldum. 2 hafta çalıştım. Geçici eleman olmam benim suçum değildi,işimde gayet iyiydim 
  • İşten çıktığımdaki 1 haftada parayı harcadım. Bu da benim suçum değil. Hayat çok pahalı arkadaş 
  • Ağustos ayını bekliyorum :D
İşte böyle her zaman planlı programlı olmak işe yaramıyormuş. Gelişine yaşayın hayatı millet :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder