27 Haziran 2013 Perşembe

Lanetli Ailem

Şu Yunanlılar yememiş, içmemiş yeni şeyler icat etmişler arkadaş. Bunlardan biri de GEOMETRİ! Lafım size Öklid,Thales,Platon ve Pisagor! Tamam yeni şeyler keşfetmek güzeldir de geometriyi niye bu kadar zor yapıyorsunuz? Mazoşist misiniz yani hiç? 




Bu kadar sövüp saymamdan anlaşılacağı üzere evet geometri yapamıyorum. Bence benim geometri yapamamamın nedeni ailemden geliyor, genetik yani. Açıklamak gerekirse; annem kareye yuvarlak diyor, babamsa tarif bile edemiyor "şey şey şu şey yok mu hani şöyle bi şey.." tarzı cümleler duyuyorum babamdan. Eh hal böyle olunca ablam ve benden çok bir şey beklemeyin yani. 15 dakika geometri sorusuyla bakıştığımızı hatırlıyorum ben. Zamanında bir tane geometri sorusu çözmüştüm, zaten o da yanlış çıkmıştı.



Kendimize şu soruyu soruyoruz şimdi; "Bu sülale neden geometri yapamıyor arkadaş??"


Bu sorudan yola çıkarsak bir kaç teorim var tabi. Mesela; Platon, okulunun kapısında, "Geometri bilmeyen giremez" yazmış ya. Hıh! İşte o benim dedem. Benim büyük büyük büyük büyük dedem Platon'u çekemeyenler ve geometri bilmeyenler lanetlemişler zavallıcığı. İşte tee zamandan geometri yapamamış bizim platon sülalesi. 



Sonuç olarak LANETLENMİŞİZ arkadaşlar. Lanet bozma büyüsü bilen var mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder