27 Haziran 2013 Perşembe

Bendeki Nazizim

          

       Her lise son sınıf öğrencisi gibi bende dershaneye gidiyorum. İlk zamanlarda dershanedeki disiplini çok garipsemiştim. İşte derse geç kalırsan alınmıyorsun,ödevlerini yapmak zorundasın,derste sakız çiğnemek,sınıfa içecek,yiyecek türü şeyler getirmenin yasak olması gibi çeşitli kurallar vardı. Tamam bunların çoğu benim aşina olduğum ve desteklediğim kurallardan bazıları ama ödev kontrolü ne arkadaş? Bir de ailemizi arıyorlar. Bu kurallar karşısında tepkim "Vay arkadaş nereye düştüm ben?" oldu. Bir başka tepkimse "Nazileeeeerrrr!!" diye ciyaklamakdı.

 

Şimdiyse bu Nazi yönetimini çok seviyorum. Zaten bizi başka bir şey haklamaz. Müstahak bize!


       Bu senenin sonunda hayatımı etkileyecek önemli kararlar alacağım . Eh hal böyle olunca evdekilerden tut sokaktaki insanına kadar meraklı sorular,"Ne okumak istiyorsun?" gibi, havada uçup bir yerime saplanıyor. Ben Sağlık Bilimleri Yöneticiliği istiyorum. Bir hastanede yönetici olup Nazi usulü hastane yöneteceğim, diyorum. Tabi ben böyle söyleyince karşımdakilere pek güven vermiyorum ya da onlar ben dalga geçiyorum sanıyorlar. Ahanda bakışlarda böyle oluyor:





     Duyanda hastaneye gelenleri öldürcem,böbreklerini çalcam,hastane girişine güvenlik diye mafya adamları dikcem sanır. Paranoyaklar. Hiiç



     Fıstık gibi bir hastane yöneticisi olurum ayrıca ben. Bizim hakkımızdan anca böyle bir uygulama gelir.Her şeyden önce DİSİPLİN gerekli arkadaş! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder