27 Haziran 2013 Perşembe

Mukus Kaybından Ölmek

Hayatımdaki tek atraksiyon soğuk suyla duş yapmak diyordum ya size arkadaşlar. Ahanda bu atraksiyon sevgim yüzünden götlere geldim. NEZLE OLDUM. Şuan ki tepkiniz bu değil mi?

Doğru tahmin değil mi? Ya gerçekten çok kötüyüm. Nefes alamıyorum böyle çok garip sesler çıkarıyorum nefes almaya çalışırken. Öksürüyorum falan. Bildiğiniz yaşlı teyzeler gibi oldum. Ay bu hava çok sıcak,darlandım,çok sesli konuşmayın başım ağrıyor,şuradan şuraya gidecek halim yok çocuğum,ağzım kurudu ağzım vesaire vesaire işte. Ne kadar kuulum dimi ama?

Özetlemek gerekirse buna benziyorum.













Ya YGS-LYS öğrencisi nezle olmamalı ben kendimi derslere adamış bir insan olarak istemiyorum yani. Bence üniversiteye hazırlık yapan kimse istemez. İşte bu yüzden rakiplerim şimdiden hazırlık yapamaya başladılar Marta kadar herkesi hasta edecekler. Eh hasta olan garibanlar da konu kaçıracak sınavda yapamayacak. Yani aslında bu bana,size,hepimize yapılan bir KOMPLO!!! Amerikanın oyunu da olabilir!

Çok müşterek bir durumdayım. Tuvalet rulosu en iyi arkadaşım oldu. Adı bile var. Raziye. Hem şizofren hem de nezleyim. Çok fena arkadaşlar. Battaniyeye bürünüp öyle geziyorum etrafta. Yatağımın üstünde soru bankaları,tuvalet rulosu,battaniye falan korkunç durum ama gözünüzde canlandırmak gerekirse ahanda böyleyim;

Ve nezle olsam bile her zaman ki gibi eğlenebiliyorum. Mesela sümüklü peçetelerimden dağ yapıyorum. Neyse arkadaşlar siz siz olun soğuk suyla duş yapmayın hadi yapıyorsunuz havanın böyle boktan olduğu zamanlar yapmayın. Yapıyorsanız da evden çıkmayın. Anlatabildim mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder