27 Haziran 2013 Perşembe

Korku Verici Bir Hadise


Geçenlerde internette geziyorum karşıma "En sevdiğiniz gün nedir?" diye bir soru geldi. Başladım düşünmeye. Ben bir lise öğrencisi olduğum için ve pazartesi okul maratonu başladığı için diğer öğrencizadeler gibi pazartesi sevdiğim gün içerisine girmez. Salı desen "hadi alışalım artık okula" evrelerine girdiğim bir gün olduğu için onuda sevmem. Çarşamba çok belirsiz bir gün. Ne hafta sonuna yakın ne de yeni başladık okula niteliği taşıyor. Çarşamba çok sıfatsız garip boş bir gün yahu. "Araf'ı neye benzetirsin?" diye sorsalar çarşamba günü derim o derece yani. Perşembe günü desen eh "kurtuluşa son bir gün daha" günü olarak sayabiliriz. Cuma günüde "Oh be bu günüde atlattım mı rahatım oluum. Yaycam böyle kıçımı yatağıma alıcam bilgisayarımı kucağıma." tadında bir gün olarak geçer. Sevdiğim günü cuma varsayabiliriz. 

O değilde insanlar cumartesi gününü iple çekip bir ton planı o güne sığdırırlar ya. Ben cumartesiyi günden saymıyorum. Ya gözümü açıyorum kapıyorum hiç bir şey yapamadan akşam olmuş. E ne anladım ben bundan. Ben cumartesiyi böyle BEKLİYORUM;
Oha oğlum aynı benim bakışlar. Bu benim çocuum olabilir o.o
Diğer insanlar ise  BÖYLE;

Mallar ya. Bok var tamam mı abim?Hıh,AL;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder