2 Ocak 2010 Cumartesi

Karartılmış Gelecek

(Okumadan önce dinlerseniz sevinirim.)

Gelecek... Bizi korkutan şeylerden biride bu değil midir? Sinsi ama umut vaat eden bir düşman gibi her zaman kafamızın içinde. Kurtulmaya çalışırız ama yapamayız. Kötü bir şeyler olduğunda hep sığınabileceğimiz bir liman olmuştur; zaman ve geleceğimiz. Kimi geleceğinde kendini zengin olarak düşünür,kimi büyük bir ailesi,mutlu bir hayatı olduğunu düşünür.

 Ben ise bilemiyorum gelecek benim için karanlık. "Neden?" diye soracak olursanız ( ki siz sormasanız bile merak ettiğinizi hissedebiliyorum ) söyleyeyim. İnsanlar... Benim için tek sorun insanlar. onlar ve kafalarında kurdukları şu şey. Dünyayla,insanlarla,zamanla aklınıza gelebilecek her türlü şeyler savaşıp kendi geleceğimi yaratmamı söyleyen insanlar var (Bunları söyleyenlerden biride rehber öğretmenler). Benim söylediğim gibi savaş demiyor tabi bunu biraz daha üstü kapalı söylüyorlar. 

 Sadece MEB şu sınavları (lys,ygs,sbs,kpsss, ...) bizi hayattan silmek uğruna değilde bize bir şeyler katma amacıyla hazırlasa belki hiçbir öğrenci,öğrenmen bu kadar sıkılmazdı. 

Gelecek değil de, ileride kendini nasıl düşünüyorsun diye bir soru sorulsa verebileceğim cevaplar:

  • Keşişlerin kadın versiyonu
  • Kaçık bir gök bilimci
  • Ölü evinde ağlamacı 
ve bunun gibi bir sürü şey var.


 Peki şimdi ben sana soruyorum. İleride kendini nasıl düşünüyorsun? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder