13 Kasım 2014 Perşembe

Ben drama kadını değilim

Her zaman her şey yolunda gitmeyebiliyor. Yanlış anlaşılıyorsun,seni anlamıyorlar, ne istediğin umurlarında olamayabiliyor, hep hatalı taraf sen oluyorsun, ne yapacağını bilmiyorsun bazı zamanlar.  Anlayabilirsin fakat ağlamak sana göre değil. Ağlayınca geçmeyeceğini biliyorsun. Üstüne vücudundaki su oranı azalıyor, başın ağrımaya başlıyor,gözlerin kıpkırmızı oluyor. Sen sevmiyorsun bunları.  Bende ağlamıyorum seninle aynı sebepten. İnsanın en süper gücünü kullanıyorum. Düşünmüyorum. Olayın üstüne gitmiyorum çünkü bana göre olay olabilecek bir durum yok. İşte tamda bu yüzden drama kadını olamıyorum. Kan? Gözyaşı? Öfke? Kin? Kızgınlık? Hiç biri yok bende. Polyanna sikmiş gibi yaşıyorum hayatımı. En güzeli mis. Niye kendimi üzeyim yahu? 

Bu tür dramatik şeylerle vakit harcamak bana göre değil oturup bir Doctor Who sezonu bitirmek beni daha çok yansıtıyor. 

Çevrenizde olup bitenleri kötüye yormak kendimizi üzmekten,kendimize zarar vermekten başka bir işe yaramıyor. Şimdi sizde drama insanı olmaktan vazgeçip anın keyfini çıkarın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder